Sieć dyskontów Biedronka wprowadza dodatkowe promocje. „Postanowiliśmy zwiększyć w kwietniu częstotliwość wydawania gazetek"

OPRAC.:
Redakcja Strefy Biznesu
Redakcja Strefy Biznesu
Wideo
emisja bez ograniczeń wiekowych
Sieć sklepów Biedronka poinformował o „zwiększeniu częstotliwości wprowadzania nowych ofert". – Z najlepszymi okazjami cenowymi kupujący będą mogli się teraz zapoznawać nie dwa, a już trzy razy w tygodniu – wskazano w komunikacie. Nowe promocje będą się pojawiały w poniedziałki, środy i piątki.

Spis treści

Nowe promocje będą startowały w poniedziałki, wtorki i piątki.
– Postanowiliśmy zwiększyć w kwietniu częstotliwość wydawania gazetek – poinformowała Dorota Wrotek-Gut z sieci Biedronka. Nowe promocje będą startowały trzy razy w tygodniu. Krystian Dobuszyński/ Polska Press

Jeszcze więcej promocji dla klientów Biedronki

Jak przekazała nam w przesłanym komunikacie siec dyskontów Biedronka, w kwietniu sklep zwiększa liczbę folderów promocyjnych. Co to oznacza? Do tej pory nowe promocje były prezentowane w poniedziałki i czwartki. W kwietniu „superpromocje będą się zmieniały aż trzy razy w tygodniu, a weekend w Biedronce będzie się rozpoczynał już w piątek za sprawą nowej gazetki z weekendowymi okazjami cenowymi".

Oferujemy naszym klientom dziennie ponad 900 promocji. Ponieważ nasza oferta promocyjna jest niezwykle dynamiczna, postanowiliśmy zwiększyć w kwietniu częstotliwość wydawania gazetek – komentuje, cytowana w komunikacie Dorota Wrotek-Gut, Dyrektorka Marketingu w sieci Biedronka.

Kolejna sieć sklepów dołącza do wojny cenowej

Oprócz Lidla, Biedronki i sieci Kaufland „promocyjne" zakupy zrobimy w sieci Delikatesów Centrum. Nowy gracz dołącza z „niezwykłą akcją promocyjną", która jest realizowana pod hasłem „Niskie ceny nie mają właściciela” i obowiązuje we wszystkich sklepach Delikatesów Centrum.

– W jej ramach sieć przygotowała dla klientów specjalne promocje. Co najważniejsze, mogą z nich korzystać nie tylko uczestnicy programu lojalnościowego Delikatesów Centrum, ale także osoby mające przy sobie karty „Moja Biedronka” lub „Lidl Plus”. Sklepy Delikatesy Centrum zostały już wyposażone w opcję skanowania obu kart – czytamy w przesłanym komunikacie.

Zdecydowaliśmy się na niestandardowy ruch, żeby pokazać, że promocyjne ceny i ciekawe akcje to nie tylko dyskonty – wyjaśnia Dariusz Stolarczyk, członek zarządu Grupy Eurocash odpowiedzialny za sieć Delikatesy Centrum, cytowany w komunikacie.

Jesteśmy na Google News. Dołącz do nas i śledź Strefę Biznesu codziennie. Obserwuj StrefaBiznesu.pl!

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na strefabiznesu.pl Strefa Biznesu