Marketing online w kampaniach reklamowych. Rynek zmierza w tym kierunku

AIP
Selectivv Mobile House zajmuje się zbieraniem danych o użytkownikach smartfonów i urządzeń mobilnych.
Selectivv Mobile House zajmuje się zbieraniem danych o użytkownikach smartfonów i urządzeń mobilnych. Sławomir Mielnik
Smartfon jest jedną z najbardziej osobistych rzeczy jaką posiadamy. Jest pierwszą i ostatnią rzeczą, którą dotykamy przed zaśnięciem i po przebudzeniu. W tym urządzeniu pozostawiamy bardzo dużo informacji o sobie.

- Selectivv Mobile House zajmuje się zbieraniem danych o użytkownikach smartfonów i urządzeń mobilnych. Zbieramy blisko 30 tys danych na sekundę o użytkownikach. O jednym użytkowniku mamy 360 informacji. Na podstawie tych danych przygotowujemy bardzo precyzyjne kierowane kampanie reklamowe na urządzenia mobilne- tłumaczy Jack Dynkowski z Selectiv Mobile House.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Inflacja będzie rosnąć, nawet do 6 proc.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Wróć na strefabiznesu.pl Strefa Biznesu