Marketing online w kampaniach reklamowych. Rynek zmierza w tym kierunku
AIP
Smartfon jest jedną z najbardziej osobistych rzeczy jaką posiadamy. Jest pierwszą i ostatnią rzeczą, którą dotykamy przed zaśnięciem i po przebudzeniu. W tym urządzeniu pozostawiamy bardzo dużo informacji o sobie.
- Selectivv Mobile House zajmuje się zbieraniem danych o użytkownikach smartfonów i urządzeń mobilnych. Zbieramy blisko 30 tys danych na sekundę o użytkownikach. O jednym użytkowniku mamy 360 informacji. Na podstawie tych danych przygotowujemy bardzo precyzyjne kierowane kampanie reklamowe na urządzenia mobilne- tłumaczy Jack Dynkowski z Selectiv Mobile House.
Wideo
Strefa Biznesu: Inflacja będzie rosnąć, nawet do 6 proc.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji.
Zaloguj się lub załóż konto
Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.